Firmele EV care s-au listat în timpul pandemiei, promiţând să revoluţioneze sectorul, cum ar fi Fisker, Proterra şi Lordstown Motors, au intrat în faliment în ultimii ani, pe fondul lipsei de fonduri, a dobânzilor ridicate şi a cererii reduse.
Şi pionierul EV – Tesla – a raportat primul declin al vânzărilor anuale în 2024, chiar dacă a oferit subvenţii la achiziţionarea vehiculelor sale electrice.
Nikola a informat că până la finalul lunii martie va continua unele operaţiuni pentru camioane şi operaţiuni de alimentare cu hidrogen.
Valoarea activelor listate ale Nikola este între 500 de milioane de dolari şi un miliard de dolari, iar datoriile între 1 şi 10 miliarde de dolari. Compania deţine în numerar 47 milioane de dolari.
În predeschiderea Bursei de la New York, acţiunile Nikola au scăzut miercuri cu aproximativ 45%, la aproape 0,41 dolari. Titlurile au pierdut peste 97% din valoare în ultimele 12 luni.