Mai jos sunt câteva detalii despre prevederile proiectului de lege privind dezvoltarea energetică și mediul:
Legislația reduce drastic accesul la un credit fiscal de 30% pentru proiectele de energie solară și eoliană care urmau să funcționeze până în 2032 și pe care dezvoltatorii se bazau pentru proiecte viitoare.
Pentru a accesa subvenția, proiectele trebuie acum să înceapă punerea în funcțiune până la sfârșitul anului 2027, cu un an mai devreme decât se propune în proiectul de lege al Camerei Reprezentanților, sau să înceapă construcția în termen de un an de la adoptarea proiectului de lege.
Utilizarea creditelor ar necesita, de asemenea, noi standarde privind originea componentelor fabricate utilizate în cadrul proiectelor, parțial pentru a stimula producția internă și a reduce dependența de China.
Proiectele de producție ecologică, cum ar fi fabricarea de panouri solare sau baterii, care solicită un credit fiscal pentru producție începând cu 1 ianuarie 2026, trebuie, de asemenea, să îndeplinească aceste cerințe de aprovizionare cu materiale.
Proiectul de lege al Senatului păstrează creditele fiscale pentru proiectele nucleare, hidroenergetice și geotermale dacă acestea încep construcția până în 2033. Aceste forme de generare a energiei sunt favorizate de administrația Trump, în parte pentru că nu se bazează pe condițiile meteorologice pentru a produce.
Creditele fiscale pentru hidrogenul curat ar putea fi utilizate până la sfârșitul anului 2027, cu doi ani mai mult decât propusese Camera.
Proiectul de lege al Senatului menține creditul fiscal pentru captarea și stocarea carbonului propus de comisia de finanțe a Senatului, care creează paritate între nivelurile de credit pentru proiectele de utilizare a carbonului și cele care stochează CO2 captat în subteran și păstrează creditele pentru centralele nucleare existente.
Conform proiectului de lege al Senatului, dezvoltatorii de energie nucleară și hidrogen regenerabil, precum și cei care dețin resurse pentru captarea carbonului, își pot vinde în continuare creditele către terți pentru a strânge capital pentru finanțarea proiectelor.
Proiectul de lege anulează toate fondurile neangajate din Legea de reducere a inflației a fostului președinte Joe Biden din Fondul de reducere a gazelor cu efect de seră, în valoare de 20 de miliarde de dolari.
De asemenea, va anula fondurile neutilizate alocate Departamentului Energiei de către IRA pentru implementarea și amplasarea sistemelor de transport, materiale de construcții cu emisii reduse de carbon, programe de decarbonizare a clădirilor, bani alocați pentru a ajuta companiile de petrol și gaze să își reducă emisiile de metan și împrumuturi energetice tribale.
Creditele fiscale pentru gospodăriile care doresc să realizeze îmbunătățiri energetice ale locuințelor pot fi utilizate doar pentru proiecte finalizate până la sfârșitul anului 2025. Pentru creditele de eficiență energetică pentru clădirile comerciale, dezvoltatorii ar trebui să înceapă construcția până la 30 iunie 2026. Versiunea Camerei Reprezentanților nu a inclus eliminarea creditului fiscal pentru clădiri.
Proiectul de lege prevede patru vânzări de drepturi de foraj pentru petrol și gaze până în 2032 în Rezervația Națională Arctică din Alaska, care găzduiește specii pe cale de dispariție și amenințate, cum ar fi urșii polari. O vânzare de drepturi de leasing ANWR din ianuarie, impusă de o lege adoptată în prima administrație Trump, nu a atras nicio ofertă. Proiectul de lege prevede cinci vânzări de drepturi de leasing până în 2035 în Rezervația Națională de Petrol din Alaska și anulează limitele de leasing stabilite de Biden în 2022.
Proiectul de lege al Senatului ar permite autorizații de foraj nereînnoibile pe patru ani pe terenuri federale. Astfel de autorizații sunt în prezent supuse reînnoirilor anuale. Proiectul de lege simplifică, de asemenea, leasingul și interzice anumite măsuri menite să limiteze daunele aduse mediului.
Necesită 30 de vânzări de concesiuni offshore în Golful Mexic pe o perioadă de 15 ani. Administrația Trump a numit zona Golful Americii.
Proiectul de lege prevede 24,6 miliarde de dolari pentru achiziționarea de spărgătoare de gheață, avioane și porturi de către Garda de Coastă a SUA, o mare parte din acestea putând fi utilizate în dezvoltarea petrolului, gazelor și mineralelor din Arctica.
Senatorii au atașat o măsură de ultim moment care ar putea aduce beneficii minerilor de cărbune pentru fabricarea oțelului. Aceasta ar permite producătorilor de cărbune metalurgic să solicite un credit fiscal pentru producția avansată, disponibil pentru minerale critice. Creditul de 2,5% din costurile de producție valorează potențial sute de milioane de dolari pentru companiile de cărbune.
Proiectul de lege ar reduce, de asemenea, ratele redevențelor pe care industria cărbunelui trebuie să le plătească atunci când exploatează terenuri publice de la 12,5% la 7% și ar extinde leasingul pe terenuri federale cu 4 milioane de acri (1.618.740 de hectare).
Proiectul de lege contravine planurilor lui Trump de a reaproviziona rapid Rezerva Strategică de Petrol, reducând drastic suma de bani disponibilă pentru achiziții. Acesta oferă finanțare care ar acoperi acum doar aproximativ 3 milioane de barili de achiziții, în loc de aproximativ 20 de milioane.
De asemenea, anulează o vânzare obligatorie de la SPR de aproximativ 7 milioane de barili. SUA au efectuat o vânzare istorică de 180 de milioane de barili în 2022, după invazia Rusiei în Ucraina.