Roblox sparge barierele dintre real și virtual: utilizatorii pot cumpăra produse fizice din jocuri

Platforma, cunoscută pentru experiențele sale sociale și creative, introduce un set de instrumente care le oferă dezvoltatorilor posibilitatea de a integra magazine în jocurile lor, unde utilizatorii pot cumpăra haine, produse cosmetice sau bilete la evenimente – iar în schimb pot primi și articole digitale pentru avataruri.

Noua funcționalitate vine în parteneriat cu Shopify, primul integrator oficial al acestei inițiative.

Creatori și branduri care sunt deja comercianți Shopify pot începe imediat să vândă în Roblox, iar procesul este deschis și altor dezvoltatori interesați să monetizeze experiențele lor prin produse fizice.

De asemenea, Roblox permite ca produsele vândute în magazine fizice sau online să includă coduri pentru articole digitale exclusive, care pot fi utilizate pe platformă.

Potrivit companiei, peste 97,8 milioane de utilizatori accesează zilnic platforma pentru a crea, descoperi și socializa.

Sursa: www.stiripesurse.ro

România urcă în topul european cu peste 11 milioane de oi și capre. Locul 2 în UE după Spania

Amorim vrea victorie cu Chelsea înainte de finala Europa League