Soluțiile lui Nicușor Dan pentru traficul infernal din București: ‘Dacă ai o boală lungă, nu poți să ai un medicament care te face bine pe loc’

„Traficul vine dintr-o dezvoltare urbană scăpată de sub control timp de 20 de ani. De când s-a știut că România o să intre în UE au început să vină banii și autoritățile au fost și slabe, și corupte și au permis să se construiască orice, oricât și, bineînțeles, dacă ne uităm la cel mai bun exemplu, Pipera, pur și simplu s-a construit disproporțional față de rețele de trafic care există aici. Și dacă ai o boală lungă nu poți să ai un medicament care te face bine pe loc. Am rezolvat asta parțial și după referendum o să fie și mai bine să punem ordine în modul în care se construiește și după aceea pe un oraș disfuncțional am început să reparăm și să ducem lucrurile în singura direcție în care orașele occidentale au rezolvat problema asta, adică să ducem oamenii către transport public. Avem o creștere de 40% la folosirea transportului public. Așa cum am spus avem deja contracte pentru modernizarea liniilor de tramvai și la fel să ducem oamenii către transportul public. O să mai taxăm parcarea. Deja lucrăm la studiul de fezabilitate pentru semaforizarea inteligentă. Avem cu ministerul și cu CJ Ilfov acele proiecte radiale ca să se iasă în autostrada de centură. Ministerul face A0. O să fie mai bine în ceea ce privește traficul din București în 2,3 ani”, a spus Nicușor Dan.

Liderii Germaniei, Italiei şi Cehiei cer Comisiei Europene să renunţe la penalizarea producătorilor auto pentru emisiile de CO2 în 2025

Nicușor Dan dezvăluie cum stă Călin Georgescu în sondajele de uz intern: Am văzut toate datele